Rumored Buzz on webmehr.com

Wiki Article

رییس مجلس خبرگان رهبری لزوم رعایت حق افراد در دفاع از خود را از دیگر محورهای مهم سخنان رهبری دانست و خاطرنشان كرد: این موارد (محورهای سخنان رهبری) می‌تواند ملاك عمل قرار گیرد و یك وظیفه قانونی است واگر مباحث افراد صاحب نظر مورد عمل قرار گیرد می‌توان شرایط بهتری در جامعه پیش بیاید.

امروز هم رفته بودم اطاق بازجوئی. زندان است و باز جوئی های مکررش. بازجو اطاقش را عوض کرده بود. همان بازجوئی که بارها گفته ام خیلی باهم دوست هستیم. کنار میز اطاقش دو دستگاه کامپیوتر وصل به اینترنت بود. لب تاپ خودم را هم که شب دستگیری از منزل آورده بودند کنارش دیدم. نا خود آگاه آهی کشیدم. بازجو پرسید چرا آه؟ گفتم یاد وب نوشت افتادم. که دو ماه و ده روز است از آن بی خبرم.. یک وقتی سایتم جزئی از خانواده ام بود. بازجو گفت از همین امروز می توانی از همین جا آن را بنویسی و منتشر کنی.

این را هم بدانید که اگر من در مسیر تحقیق خود به نتیجه ای خلاف نتیجه سابق در خصوص صحت و سقم ادعاهای یکی از شاکیان نیز رسیدم، خود پیش قدم بودم و تصحیح لازم را انجام دادم، از جمله در مورد سعیده پورآقایی که برخی تحقیقات تکمیلی من ناقض گفته های پیشین بود و از این رو تصحیح لازم از سوی خود من و هیات پیگیری، صورت گرفت. به هر حال اما این دوجلسه گذشت و من در پایان با اشاره به مورد دردناک دیگری که به تازگی گزارش آن به من رسیده بود گفتم که همچنان درصدد پی جویی جوانب این ماجرا هستم و اسناد آن را نیز پس از تحقیق کامل ارائه خواهم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی ، شامگاه یکشنبه در منزل محسن میردامادی با خانواده وی دیدار کرد.

.. این کارهایی بود که ما باید پیگری آنها را بر عهده داشتند.»

ما "هاشمیان" اگر چه همچون سایر شهروندان این کشور می توانیم خواهان احقاق حقوق خود باشیم ، و به رغم آن که اذعان داریم ، خدمات پدر هرگز امتیازی برای ما ایجاد نمی کند و هیچ کس، جز به تقوا و تلاش خالصانه برای اسلام و انقلاب و ملک و ملت بر دیگری برتری ندارد، اما از آنجا که طرح این اتهامات ، به عنوان اهرم فشار و ابزاری برای حذف هاشمی رفسنجانی به کار گرفته می شود و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزد، بر احقاق حق خود پافشاری می کنیم، و گرنه امر خود به خدای عادل منتقم و به رسیدگی در روز جزا وا می نهادیم.

طراحی سایت وکالت یکی از راه هایی است تا به افرادی که روزانه به زندان می افتند کمک می کند تا بتوانند خودشان را از این منجلاب نجات دهند. در واقع همان طور که از این موضوع آگاهی دارید، میزان جرم و جنایت روز به روز در حال افزایش است و به همین علت روزانه افراد زیادی چه گناه کار و چه بی گناه راهی زندان می شوند که طراحی سایت وکالت در این شرایط یک ترفند حرفه ایی از طرف وکلا در نظر گرفته می شود تا بتواند به تمامی این افراد کمک کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: یکی دیگر از دستاوردهای مثبت من در انتخابات و در مناظرات تلویزیونی، ارائه برنامه و راهکارهای توسعه کشور بود.

Niet altijd moeten vertrouwen op als een web site veel activiteit op sociale netwerken heeft, moeten we altijd zien goed dat kind van activiteit uitgevoerd en hoe ze het doen, maar het is meestal een symptoom van betrouwbaarheid.

بر اساس آیین نامه مجلس خبرگان برای بررسی درخواست عزل یكی از نمایندگان دست كم باید بیست تن از نمایندگان خبرگان از هیات رییسه تقاضا كنند .

همانطور که مستحضرید اینجانب در پی انتخابات پرشبهه ریاست جمهوری اخیر و پیامدهای دردناک و نگران کننده متعاقب آن، نامه های متعددی را به مقامات مسئول نوشته ام تا برخی نکات، انتقادات و اعتراضات را با مسئولان امر درمیان گذاشته و هشدارهای لازم را به آنها داده باشم. آخرین این نامه ها نیز خطاب به شماست که به تازگی قبول مسئولیت کرده و بر صندلی قاضی القضاتی تکیه زده اید. و اکنون من شرح جلسات خود با نمایندگان جنابعالی و برخی مسائل حاشیه ای آن را که به پلمپ دفتر شخصی و حزبی من منجر شد با شما در میان می گذارم تا به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کرده باشم.

به گزارش بازتاب آنلاین ، به نقل از مجمع تشخيص مصلحت نظام، پيام تسليت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به مناسبت در گذشت حجت‌الاسلام سيدعبدالعزيز حكيم به اين شرح است: انالله و انااله راجعون درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمين سيدعبدالعزيز حكيم رئيس مجلس اعلاي اسلامي عراق باعث تاسف و تاثر خاطر گرديد. شخصيت ارزشمندي از ميان مردم عراق دارفاني را وداع گفت عالمي وارسته و مبارز كه سالهاي متمادي براي احقاق حق ملت عراق با رژيم صدام مبارزه كرد و پس از آن نيز همواره در راه استقلال ويكپارچگي عراق ايستاد. ارتحال ايشان را به عموم ملت عراق، حوزه‌هاي علميه، مراجع عظام و علماي اعلام نجف و قم، مجلس اعلاي اسلامي عراق بخصوص خاندان شهيدپرور حكيم و فرزندان برومندش بويژه جانشين شايسته آن مرحوم حجت‌الاسلام جناب آقاي سيدعمار حكيم تسليت گفته از درگان خداوند متعال براي آن مرحوم علو درجات و براي بازماندگان صبر واجز مسالت مي‌نمايم.

و شما در مقام قاضی القضات داوری کنید چگونه یک پزشکی در مواجهه با چنین نامه هایی از سوی یک نهاد پرقدرت نظامی، می تواند با امنیت خاطر به وظیفه و سوگند پزشکی خود عمل کند. و اگر مظلومی در بیگناهی کشته شده باشد شما در مقام قاضی القضات چگونه می توانید صدای حق خواهی خانواده او را بشنوید؟ یا اگر کسی مورد شکنجه یا تجاوز قرار گرفته باشد چگونه می تواند در چنین فضای رعب آلودی سند و گواهی خود را از مسئولان پزشکی قانونی دریافت کند و به دست شما برساند؟ پیشتر دعوی ما این بود که نظامیان چرا دخالت در اقتصاد و سیاست می کنند و اکنون می بینیم که اشتهای نظامیان با حسابت و سیاست اشباع نشده و به سراغ طبابت هم آمده اند.

وی تصریح کرد: اگر سیاست فاقد اخلاق و ارزش باشد نمی توان به مردم خدمت کرد.

Report this wiki page